HOTLINE A PODPORA
- slúži na okamžité zvládnutie aktuálnej situácie,
- podpora sa týka každej oblasti IT – systémovo-administračné problémy, komunikačné, bezpečnostné, vývojové, prevádzkové,
- nahrádza nutnosť mať v organizáciách skupinu vysoko kvalifikovaných ľudí riešiacich IT problémy,
- umožňuje pracovníkom objednávateľa zadať problém na riešenie a požadovať adekvátne riešenie v stanovenom čase podľa SLA.
DODÁVKA VÝPOČTOVEJ A KANCELÁRSKEJ TECHNIKY
- návrhy optimalizovaného riešenia,
- dodávka výpočtovej techniky renomovaných značiek (Dell, HP, Apple…),
- profesionálne prevedenie realizácie,
- servis a technická podpora na druhý pracovný deň kdekoľvek v rámci EU s možnosťou rozšírenia záruk o 1/2/3 roky.
SERVISNÁ ORGANIZÁCIA
- dodávka fiskálnych kitov a pokladničných tlačiarní pre (EASY-POS.2016 a Varos FT4000),
- úkon servisného technika pre fiskálne tlačiarne.